Sunday, July 12, 2009

Anugrah

Bila sebut je pasal anugrah..apa yang seronok dalam diri ni ialah cahayamata,hai tak sabar nak lihat cahaya mata di depan mata...tapi apa yang perlu ada dalam diri ketika ni persediaan menerima jawatan besar dalam keluarga...dekat sinila bermula era managment untuk aku n my lovely wife,yela bagaimana nak mula mengatur kehidupan yang akan datang...tapi apa yang aku sendiri pesan utk wife aku paling utama diri aku sendiri ialah "BELAJAR DARI KESILAPAN ORANG DAN SENTIASA MENGUBAH DIRI SENDIRI"...tapi apapun kita tak akan dapat buat semua tu sempurna,yang lebih utama kita buat yang terbaik untuk keluarga...bila aku bermain ngan anak aku yang masih dalam perut umi dia,dok bercakap dengan dia aku seronok bila dia bertindak balas...apapun aku sentiasa mendoakan kedua-duanya selamat dan akan hidup berbahagia insyaAllah..nasihat dari orang-orang lama n rakan-rakan banyak mengajar aku..yang mesti aku ingat aku bakal menjadi seorang "BAPA/ABI/BABA/WALID & dll"...aku sentiasa bermohon kehadrat illahi semoga aku diberi kekuatan n kepandaian untuk menjadi seorang ketua yang adil n terbaik untuk wife n anak aku nanti....InsyaAllah

No comments:

Post a Comment