Friday, July 31, 2009

Sudah 11 Hari Melihat Dunia

31 Julai 2009..bersamaan 11 hari Muhammad Aqif Hadif di lahirkan di atas muka bumi Allah ini..bersyukur kehadrat ilahi kerana diberi cahaya mata yang comel dan sihat,tapi yang paling best sekali bila dapat tatap wajah dia rasa ilang sume masalah dalam pala,masa dok layan dia main rasa penat pala otak ngan badan nie ilang serta merta...tapi aku tak pernah lupakan umi dia...walaupun berjauhan tetap rindu ngan umi Aqif Hadif...ntah banyak sangat soalan yang di tujukan pada kami berdua..bila lagi nak idup bersama?hm...nak jawab macam telan mati mak luah mati bapa...susah nak katakan..tapi apapun aku tak pernah lupa keluarga yang tercinta...tapi bila berjauhan nie bila tgk anak org dok berkepit je ngan ayah n mak mereka,aku sayu je rasa..aku tak kisah tak cukup duit tapi aku nak rasa harta paling yang aku sayang berada di depan mata,sakit mereka,penat mereka,makan mereka,pakaian mereka dan lain-lain lah...apapun aku bermohon padamu ya Allah semoga diberi kesenangan yang berpanjangan dan kesihatan serta dimudahkan segala urusan dan juga dapat hidup bersama keluarga tercinta insyaAllah...hai nak tunggu 2 minggu dok rasa rindu sangat bila dengar sore dia merengek dalam talipon rasa nak je ulang alik perak selangor...tapi kita keje makan gaji manala nak mampu buat tu semua...insyaAllah usaha tangga kejayaan yang penting semangat nak buat biznes kena betul...kena ada tujuan n matlamat....

1 comment:

  1. sayu kan hati tgk org gi jengjalan ngan anak, kita dok sorang anak isteri jauh?
    sabaq dik... sementara Allah nak bagi sejelepok rezeki kat kita, kita kena usaha dan bersusah dulu...
    insyaAllah semua kesusahan akan tamat tak lama lagi.... AMIN... :D

    ReplyDelete